خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2024-01-09

۱ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

خرید فوری امتیاز وام رسالت در شهرستان راور استان کرمان
مقدار : 114 میلیون تومان
شهر : راور
کارمزد : 2 درصد
تعداد قسط : 49 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

مورد دوم اینکه با حساب قرض‌الحسنه جاری خود وام دریافت کنید. حساب جاری در واقع حسابی است که امکان دریافت دسته چک را هم به مشتری می‌دهد. در این روش کلیه اشخاص حقیقی، اعم از پزشکان، وکلا، استادان دانشگاه در حوزه علم و فرهنگ، مهندسان، معلمان، مدرسان موسیقی، دانشجویان، ورزشکاران، کسبه، صاحبان صنوف، اهالی حرفه و فن و هنر و... می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری حقیقی و استفاده از خدمات و مزایای آن در قالب اخذ دسته چک یا کارت نقدی شتابی بدون دسته چک و یا دسته چک و کارت به‌صورت توأمان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و تمرکز وجوه در اختیار خود اعم از درآمد، حقوق، مستمری، پاداش و پرداخت و انتقال وجوه مخارج روزمره و... از طریق امکانات این بانک، علاوه بر برخورداری از خدمات بانکی نظیر خرید اینترنتی کالا، شارژ از پایانه‌های فروش، برداشت وجه، واریز وجه از طریق دستگاه ، انتقال وجه پایا، ساتنا و سایر خدمات نوین بانکی از قبیل اینترنت‌بانک، همراه‌بانک و...) به‌صورت ۲۴ ساعته و در همه ایام سال، همزمان بر اساس میزان مانده حساب پایان روز خود، امتیاز میانگین حساب کسب کرده و پس از گذشت حداقل سه ماه یا بیشتر از زمان افتتاح حساب خود، متناسب با امتیاز میانگین حاصله، از وام قرض‌الحسنه این بانک بهره‌مند شوند.
حداکثر وام این بانک برای هر فرد، ۲۰۰میلیون تومان است و در صورتی که امتیاز متقاضی، بیش از سقف فردی باشد، می‌تواند مازاد امتیاز کسب شده خود را به بستگان درجه یک خود انتقال دهد.&;
به‌عنوان نمونه مشتری با مراجعه به شعبه خواستار استفاده از وام ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ماهه است، به همین منظور با تودیع مبلغ ۵۰ میلیون تومان در حساب پس‌انداز خود، اقدام به تکمیل فرم‌های شرکت در صندوق اجتماعی و طرح یاد شده می‌کند. شعبه به موجب درخواست مشتری، نسبت به ثبت درخواست و انتقال مبلغ درخواستی مشتری به صندوق اجتماعی شعبه به‌واسطه انتخاب موعد دریافت وام (۴۵ روز بعد) اقدام می‌کند.
سومین مدل دریافت وام بر اساس گردش حساب، بر اساس تفاهمی است که بین یک شرکت و بانک منعقد می‌شود. در این روش یک مجموعه به عنوان شخص حقوقی حساب‌های خود را نزد بانک خواهد داشت و با دریافت حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان می‌تواند افرادی را برای دریافت وام به بانک معرفی کند.
طرح دیگری که در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وجود دارد، اعطای کارت اعتباری یا همان کالاکارت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد ۴ درصد سالانه است. اعتبار این کارت می‌تواند صرف خرید از پذیرنده‌هایی شود که طرف قراردادا بانک هستند. مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام ۶ تا ۲۴ ماه است. باید توجه داشت که در صورت خرید یا عدم خرید کالا و خدمات، اقساط وام یک ماه پس از دریافت کالاکارت آغاز می‌شود.&;

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.